Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, 3.Trip Planner > Pasul 2. Fa-ti un plan

Pasul 2. Fa-ti un plan


Dupa ce am vazut ce ofera agentiile de turism in materie de sejur la Dubai  si am facut un calcul sa vad cat ajunge sejurul facut pe cont propriu am decis ca my way is better.

So, vom pleca cu autocarul din Constanta  la ora 15 si vom ajuge la Istanbul  in jurul orei 24.  Voi rezerva o camera la un hotel si ne vom caza o noapte la Istanbul. Ziua urmatoare la ora 19 este avionul spre Dubai si deci, vom avea  mai bine de jumatate de zi de vizitat centru istoric si imprejurimile. La ora 16 incepe check in-ul asa ca pe la ora 15 vom pleca spre aeroportul Ataturk cu metroul sau cu transport asigurat de hotel.

La 19 pleaca avionul Istanbul iar la 1.20 ajunge in Dubai. Pana vom iesi din aeroport se face 3.30 . Ramane de vazut daca ne cazam imediat la hotel sau amanam pentru dupa 12, daca ne vine o idee buna de petrecut prima noapte in Dubai.

Urmeaza 30 de zile de Emirate, bineinteles impartie. Vom sta in Dubai, Abu Dhabi, Fujeirah , Al Ain, vom strabate Emiratele in lung si in lat si vom vedea ce  nu am putut sa vedem cand am fost in Dubai acum 2 ani.

O sa fie splendid. Plimbari cu metro, cu bus, waterbus, abra , taxi water,  dhow cruise si multe altele.

Voi continua cu ce mai am de aranjat pentru vacanta  si peste o luna incepe marea aventura.

Va astept sa ma urmati!

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

