Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, 3.Trip Planner > Pasul. 4 Primeste oferte pe Facebook si Twitter

Pasul. 4 Primeste oferte pe Facebook si Twitter

Mi-am facut un cont de Facebook si unul de Twitter special pentu a urmarii ofertele de la agentiile de turism, liniile aeriene, site-uri de hotel booking.

Primul site pe care l-am gasit la prima cautare a fost blogul lui Razvan Pascu, dupa ce m-am saturat de citit, am trecut la alt nivel si am gasit alte site-uri si bloguri de calatorii foarte interesante: Imperatortravel, Teedo, Printreranduri si drept sa spun nici acum nu m-am saturat de rasfoit prin ele. Am gasit aici informatii utile, calatorii trecute si real-time.

Dupa ce am citit bine din ele mi-am dat seama de fapt ceea ce imi doresc eu sa fac.

A fost o revelatie pentru mine, un punct de plecare.

Imi doresc sa calatoresc in lume, sa fac excursii lungi, pentru inceput de o luna de zile. Vreau sa stau intr-un loc un timp sa vad care este deal-ul, cum se traieste de fapt, sa inteleg cultura, sa o iau usor usor prin toate locurile…

Primul gand a fost Singapore. Dar am ramas la al 2lea gand- Dubai.

Prima mea calatorie va fi in Emiratele Arabe Unite. De Dubai imi este chiar dor. Am fost de 2 ori in concediu in Dubai si chiar am locuit acolo pentru 7 luni. Se intampla acum 2 -3 ani. A fost frumos, stresant,  dar frumos. Acum vreau sa merg sa revad totul si sa fac ce nu am reusit atunci cand am fost acolo.

Omul este ciudat, cand eram in Dubai nu mai puteam de dor de casa, iar de 2 ani de cand m-am intors acasa nu mai pot de dor de Dubai, de caldura aceea umeda.

Sa revin la topicul acestui post, facebook si twitter.

Cum spuneam, am verificat mai multe site-uri de turism din romania pe care le-am adaugat de asemenea pe FB si T. Primesc oferte de sejururi, compar preturile si ma uit pe itinerarii.

Am adaugat toate liniile aeriene pe care le cunosc si cu care e posibil sa zbor in aceasta vacanta. Asta chiar a fost de real folos pentru ca asa am reusit sa prind o oferta de la Emirates care a durat doar pentru 3 zile. Acum, urmaresc o oferta de zbor low cost pana la Istanbul.

Si nu in ultimul rand urmaresc pe fb si T site-urile de booking gen: Booking,Expedia, Agoda, Trip Advisor, la care m-am si abonat pe site-urile lor pentru a primi cele mai bune oferte pentru Singapore,Emirate. Ma intereseaza partea de cazare, am gasit mai multe variante insa nu super oferte. Mai astept, mai este timp pana in martie.

Mai am un site demn de mentionat : amfostacolo, unde folosesc sectiunea de impresii.

Dupa ce m-am abonat si am adaugat toate site-urile interesante pe FBsi T, astept ofertele si continui sa imi fac planul pentru marea escapada.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

