Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, 3.Trip Planner > Pasul 5.Tool-uri folositoare in planning-ul calatoriei

Pasul 5.Tool-uri folositoare in planning-ul calatoriei

Pentru ca m-am hotarat sa fac o calatorie de o luna de zile intr-o tara m-am gandit ca ar trebui sa caut pe internet despre costul vietii in respectiva tara. Asa am gasit un site folositor si anume: expatistan.com (cost of living).

De asemenea, pe skyteam.com/en/your-trip/Services/Visa-and-Health/ am gasit informatii foarte utile despre visa. Iti trebuie sau nu viza cand pleci in vacanta? poti sa afli foarte usor de pe acest site. Dupa o cautare pe acest site recomand vizitarea mae.ro pentru mai multe informatii.

Un convertor valutat ok este xe.com, de asemenea am folosit si pe cel de pe site-ul BNR.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

