Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, Dubai > Dubai – bugetul pentru Dubai

Dubai – bugetul pentru Dubai

Dupa 2 ani de stat pe uscat, am zis gata plecam!

Am aruncat o privire asupra ofertelor agentiilor de turism:

Dubai 7 zile de la 399euro+ 130 taxe+80 viza= adica DE LA 610 euro.

Am facut un calcul pentru ce m-ar costa daca merg in Dubai pe cont propriu.  Imi doresc sa stau mai mult de 7 zile  deci voi face un calcul pentru 30 de zile:) (la sfarsitul vacantei am vazut ca este way too long  30 zile. 10 zile sunt suficiente pentru o vacanta decenta):

Autocar Constanta-Istanbul dus- intors.

46.00 €

Avion Istanbul-Dubai si retur

278.00 €

Viza 30 zile

57.00 €

Cazare persoana
in camera dubla (50euro camera)

750.00 €

Total

1,131.00 €

Am optat pentru autocar ca sa nu ne incurcam noi cu masina prin Istanbul si pentru ca nu avea rost sa lasam masina in Istanbul 30 de zile.  Am crezut ca este cea mai buna optiune. Wrong!!!drumul cu autocarul in gasiti aici

Am observant ca la sfarsit de saptamana  Emirates Airline baga o oferta de 278 euro. Este ok ca pret.

Intr-adevar a fost ok. Insa fiind in Dubai la un moment dat ne-am plictisit si am vrut sa ne intoarcem mai devreme. Ups…ne costau taxele de rebooking mai mult decat biletele:) 800 de euro pe la jumatatea lui Martie. Intr-adevar a fost o luna plina de turisti. Foarte foarte multi,  mai multe despre rebooking gasiti aici.

Viza pentru 30 de zile care de fapt este valabila 2 luni de la issue date (Asa scria pe viza. Nu am incercat  sa stam mai multe. In primul rand pentru ca conditie de la  biletele de avion era sederea  sa fie maxim 30 de zile  si in al doilea rand dupa 1 luna abia asteptam sa plecam acasa.) Mai multe despre viza aici.

Am calculat la 50 de euro camera dubla  dupa ce am consultat site-urile de specialitate. Deci. 1500 euro pentru 2 persoane timp de 30 de zile, tarife calculate cu 2 luni inainte de plecare. Din pacate nu am rezervat nimic dinainte pentru ca 10 zile urma sa stam la un prieten, iar cand a venit momentul sa ne ducem la hotel, ghici ? preturile sarisera in aer rau de tot.  Daca pretul dinainte era pentru un hotel ok , acum cu 50 de euro nu se mai gasea nimic. Mai mult cele mai urate hoteluri erau aproape 100 euro. Aglomeratie mare in Dubai, pentru  mai multe detalii despre cazare cititi aici.

In total 1 131 de euro.

Ei bine nu a fost asa:( . Desii pana la urma cazare nu am platit deloc cheltuiala cu vacant aceasta ne-a ajuns pana peste cap. Mai multe despre preturile din Dubai cititi aici.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

