Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, Dubai > Rebooking flight Dubai –Istanbul

Rebooking flight Dubai –Istanbul

Aflati deja  la jumatea vacantei noastrea, deja un pic plictisiti am vrut sa ne intoarcem acasa mai devreme.

Dupa calculul meu  trebuia sa platim o taxa de 75 euro pentru fiecare bilet pentru schimbari. + diferenta de prêt intre biletul cumparat de noi si pretul actual. Stiind astea am intrat pe site-ul Emirates sa verificam cat ne costa. Am completat datele de intoarcere peste cateva zile si trebuia sa platim o diferenta de 300 euro. Am zis hai sa mai stam, decat sa dam banii astia sa ne platim plictiseala.

Peste cateva zile cand ne-a apucat din nou plictiseala (unul dintre motive a fost si vremea care nu ne-a ajutat deloc )am verificat din nou preturile: ups diferenta de 800 de euro.  Clar trebuie sa stam pana la sfarsit  cum am planificat.

Oricum concluzia este: Never ever o vacanta asa lunga, chiar daca initial te ia un dor de duca ….

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

