Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, Istanbul > Ozlem – autocar Romania -Turcia(Istanbul)

Ozlem – autocar Romania -Turcia(Istanbul)

Am scris un articol acum 2-3 luni despre neplacerile calatoriei cu autocarul Ozlem  pana la Istanbul. Am vorbit despre ce oameni circula cu autocarele, scopul calatoriei majoritatii, momentele proaste de la vami.

Am povestit acea aventura proasta pentru a-i ajuta pe cei ce vor sa calatoreasca in Istanbul si aleg autocarul Ozlem. Eu nu am gasit la momentul respectiv nici un comentariu legat de subiect. Asa ca acest review sper sa ajute.

Acum ma gandesc la o vacanta de cateva zile in Istanbul. Are cineva o idee mai buna decat transportul cu autocarul? Astept comentarii…

update:

  • pretul biletului dus intors a fost 200 lei  de persoana.
  • iti poti face rezervarea locului si pentru intoarcere  daca stii data exacta, daca nu, trebuie sa te duci in autogara din Istabul (Aksaray)sa iti rezervi.  Eu am pus pe cineva din Romania sa sune la Ozlem Constanta si sa faca programarea de intoarcere. Cei de acolo au zis ca au facut si ca e totul in regula. Ca masura de precautie in ziua respectiva ne-am trezit de dimineata si ne-am dus la autogara Aksaray  sa ne interesam  si nu eram trecuti nicaieri.  In fine …asta a fost.
  • Te gandesti ce sa faci de la ora 1 , 2, 3 cand ajunge autocarul in autogara pana dimineata fara sa iei o camera la un hotel? Ne-a trecut si noua prin minte : nu putem sa stam in autocar de la ora 3 pana dimineata ca sa nu mai dam 50 euro pe camera? Am intrebat la autogara si cei de acolo au zis ca se poate astepta in autocar daca sunt mai multe persoane in aceeasi situatie. Trebuie sa vorbesti cu baiatul cu bagajele cand ajungi la destinatie.  Asa am vrut si noi sa facem dar ne-am razgandit pentru ca era frig la sfarsitul lui februarie iar vecini de autocar- hotel -hoste:) din nu era tocmai buni de vecini:) Dar merita vazut la fata locului cu ce oameni calatoriti si sa incercati daca asta face parte din aventura Istanbul.

Acum mi-ar trebui si mie niste hainute de bebelus pentru botez…si mi venit in minte  bisnita:)) next time.

  1. Smaralda
    19 July 2012 at 17:47

    am gasit pe internet ca si auralife ar organiza curse spre istanbul. si noi planuim sa mergem si inca nu sunt foarte convinsa in privinta transportului. ai auzit ceva de ei? ozlem oricum este exclus dupa ce am citit ce ai scris. poti sa ne dai un sfat si in privinta hotelului ar fi super🙂

  2. 19 July 2012 at 18:43

    Este prima oara cand aud de auralife. Am intrat pe un site auralife.ro dar nu merge:) s-ar putea sa fie o legatura intre Condor si auralife – asa mi s-a parut la o scurta aruncare cu privirea pe google.
    Autocarul condor a oprit fix la vreo 10 minute de autocarul ozlem la popas si de asemenea ajunge cam la aceeasi ora in Istambul. Cu aceesi oameni dubiosi in autocar dar parca mai putini. Este cu 25 de lei mai scump decat ozlem.Imi amitesc ca l-am si vazut pe stradutele din Aksaray.
    Ce mai stiam eu de condor este ca nu opreste intr-o autogara. Deci nu stiu unde opreste si de unde se ia inapoi, dar banuiesc ca tot in Aksaray. Trebuie intrebat la agentie cum se procedeaza.

    Ca hotel am spus si in articol, recomand hotelul Fuar, este foarte aproape de statia de autocar: http://www.fuarhotel.com/location.html , o strada inapoi si dreapta …. e aproape, imposibil de ratat si la rata de 50euro e ce am putut gasi mai bun.
    Noi la intoarcere am gasit la Confort si mai scump si nu ne-a placut deloc. Am scris in articol despre asta.

    Dar depinde care sunt planurile voastre. daca vreti neaparat in Aksaray. Oricum pentru zona aia mie mi-a placut Fuar.

    Si noi vrem sa facem o iesire in Istanbul..dar mai asteptam …pareri

  3. ed
    19 November 2012 at 14:54

    Ati gasit, intre timp, alte oferte pentru transportul cu autocarul de la Constanta la Istanbul?

  4. 25 November 2012 at 8:11

    Da, firma Condor este una f buna, “precupeti”mai putini, costul dus-intors 200ron. Parcarea este la 500m de cea a firmei Ozlem, ai posibilitatea de a ramane in autocar pana dimineata. Plecarea din Constanta este la ora 15.
    Cazare f buna cu mic dejun copios la hotel Port 50$/cam dubla.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

