Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, 5.Camping, Dobrogea > Campare Cheile Dobrogei -3rd

Campare Cheile Dobrogei -3rd

Am ajuns pe la 12 in Chei, am scos sezloangele si am adormit la umbra unei padurice.

Dupa-amiaza ne-am intalnit cu restul gastii  si au inceput catararile(Cronos, Hera, Io).

La sfarsitul zilei am campat in aceeasi padurice, pe cealalta parte a raului. Am ales paduricea pentru ca baietii sa aiba de ce sa isi agate hamacele. Ne-am facut o tabara super.

A fost o noapte frumoasa, si prima data cand am dormit in cort🙂 (nu in masina).

Ne-am gandit noi in noapte ca era mai bine daca mergeam sa campam la intrare in Chei pe stanga, e o padure super faina. Este liniste si pace acolo …nici urma de zgomote cunoscute:)

Dar dimineata cand ne-am trezit pe la 5🙂 am vazut in fata noastra, pe cealalta parte a raului o ditamai stanca  care te chema la catarat.  Erau 2 trasee  amenajate (hornul galben si inca unul pe care nu-l mai tin minte ) pe acea stanca  de la care nu ne mai puteam lua privirile, si inca unul mai in stanga.

Din tabara noastra de la umbra ii vedeam pe baieti la catarari  iar pajistea de langa noi a fost tocmai buna pentru joaca.

Despre traseele de catarat nu pot sa zic prea multe pentru ca eu am rau de inaltime si nu ma catar decat cu privirea. Deci  pot doar sa uploadez niste poze:)

Undeva e o pancarta cu tarifele pentru campare dar nu vine nimeni sa te intrebe nimic. Niciodata nu am vazut pe nimeni care sa te abordeze.

Pe data viitoare.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

