Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, 5.Camping, Dobrogea > La plimbare prin Muntii Macin

La plimbare prin Muntii Macin

Intr-o noua tentativa de plimbare prin muntii Dobrogei am incercat de data aceasta Muntii Macinului.

Scopul iesirii   a fost sa mergem sa vedem muntii Macinului, sa innoptam in padure si dimineata sa gasim niste trasee sa se catere baietii.

Nu ne-am prea pregatit si drept urmare nu prea ne-a reusit iesirea asta…

De fapt ne-am plimbat cu masina pe langa ei .

Nu am gasit nici un traseu de catarat si abia am gasit o padure pe la Greci (sat) in care sa facem un gratar… cand au inceput tantarii sa atace am plecat…..
Unde? am facut un ocol prin Macin.  In centru am luat-o la dreapta  apoi pe langa observator iar la dreapta si am ajuns prin Muntii Macin impaduriti …. o imagine de milioane.
Este un mini Transfagarasan (partea de Sibiu- adica impadurit) de vreo 40-50km la 240 m altitudine… nu sunt cine stie ce cifre  iar partea a 2-a a drumului este cam cu deniveleri cum  arata indicatoarele:) de fapt gropi…dar e frumos
La baza erau cateva corturi. Sunt si ceva case dragute probabil pensiuni.

Am trecut pe acolo dupa o ploaie torentiala. E ceva foarte. Simti  6D:)

Am iesit la Horia si de acolo drumul de intoarcere  spre Constanta  este  acelasi.

To be continued…

Ana-Maria: numai ca o parte din drum e cam cu gropi ….

Data viitoare speram la mai multe impliniri.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

