Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, 5.Camping, Dobrogea > Hai cu cortul la Cheile Dobrogei

Hai cu cortul la Cheile Dobrogei

Nici nu am dormit bine o noapte in patul nostru de acasa  dupa venirea din Macin, ca pe seara am si luat-o spre Cheile Dobrogei  pentru o pizza in the nature:) cum ne place noua sa spunem.

Am iesit la un picnic in afara nebuniei orasului  din mijlocul sezonului. O alegere foarte buna.

In Chei plouase cu cateva ore inainte  deci era o atmosfera tocmai buna de stat afara. Tantarii ne-au dat un pic tarcoale cand se ingana ziua cu noaptea dar au fugit de inata ce s-a innoptat.

Am ales de data asta un alt loc mai impadurit intrucat nu mergeam decat sa lenevim  nu sa se si catare baietii.

Primul drum de pamant care se face cum vii dinspre Constanta, prin padure inainte si la stanga…langa un raulet.

Cand s-a innoptat de-a binelea ne-am pus inevitabil si intrebarea: ce facem? mergem acasa sau scoatem cortul?:) intuiti raspunsul nu?

Am campat in padure la Cheile Dobrogei.

Am crezut ca va fi o noapte linistita dar nu a fost chiar asa, zgomote ciudate si cam fioroase se auzeau din padure. Yety, cainele nostru latra intr-una. Vali a vazut un iepure.

Iar eu pe la 3 dimineata m-am culcat in masina ca nu mai suportam nici latraturile, nici zgomotele din padure.

A fost o noapte obositoare. Dimineata devreme ne-am sculat. Am mai tras un pui de somn pe saltea la soare si apoi am strans si am plecat acasa la somnic.

Have a good week!

  1. 27 August 2012 at 22:59

    La Macin ati fost si la degustarea de vinuri de la cramele Alcovin (Pivnita lui Terente si Crama Dobrogeana) ?
    Daca nu ati fost, va recomand.
    Directorul economic, dl. Dan Jalea, este un om de toata isprava si foarte ospitalier. Desi am fost doar 2 (eu si sotia), ne-a prezentat vinurile (cu degustarea de rigoare) si ne-a plimbat prin toate spatiile din incinta.
    Si apropos, vinurile sunt foarte bune: noi am cumparat Aligote, Sauvignon Blanc, Roze, Merlot si Pinot Noir.

  2. 29 August 2012 at 16:08

    multumim pentru pont.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

