Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, 3.Trip Planner > Organizarea excursiei- cum ramai pe dinafara

Organizarea excursiei- cum ramai pe dinafara

M-a inspirat articolul de pe http://www.tedoo.ro/cum-organizezi-vacanta-cu-prietenii. Am citit articolul cu ceva timp in urma, m-am amuzat si am trecut mai departe…zicandu-mi ca nu are cum sa mi se intample asa ceva deoarece nu prea facem noi iesiri d-astea….

Acum recitind articolul reluat pe facebook:) ma amuz si zic : da, e o mare nebunie.

Eu am reusit intr-o excursie aici pe aproape sa raman acasa. Ce ziceti?…mai mult nu se poate.

Ne-am gandint, un grup de prieteni 1 cuplu, 1cuplu +2fetite(una chiar bebelusa de vreo 2 luni), noi 2 + fratele sotului sa mergem la Macin, sa innoptam in padure si sa cautam dimineata urmatoare niste trasee de escaladat pentru baieti.

Mda….unde sa stea mamica cu fetitele…da! ea va ramane acasa si restul vor merge spuse cineva:) din grup…..

Nu nu nu…. nu prea se cuvine, si mamica vroia sa mearga cu noi mai ales ca a stat atata timp in casa dupa nastere…deci hai sa ne gandim la o posibilitate sa o luam si pe ea  sa fim together, nu?

Mda… spuse cineva…

Daca tot era cumnatamea (sotia fratelui meu:)) la parinti si ea cu bebelusul ei mai mic cu aproape o luna decat bebelusa despre care vorbeam mai sus, am zis sa mergem la ei …

Nu raspunde la telefon… nu e nimic cautam (adica caut)o pensiune.  Zis si facut, am cautat pe net am gasit o casa in Greci, am sunat, am rezervat pt o noapte pentru mine si mamica cu fetitele si am trecut la partea a 2-a . Ce mancam?

Dupa cateva telefoane a ramas sa luam noi mancare pt toti. Am ascultat toate preferintele, ne-am conformat. A lot of money spent on bullshit (proteina:)))in fine. Suntem grup pentru 2 zile treaca mearga si pentru noi. Iesirea sa iasa bine.

Intre timp suna cumnatamea…da e ok sa mergem la ea. Anulam rezervarea si la drum.

Planul era: stam impreuna pana se insereaza, mamica cu fetele sta peste noapte la cumnatamea, noi cu totii plecam in padure,  dimineata la prima ora venim dupa ele si mergem mai departe.

Am ajuns la Cerna unde era cumnatamea (la 18 km de Greci). Super,  fetele  cele mari se jucau impreuna, mamicile cu bebelusii la fel chat chat, noi mai chat chat si noi…s-a facut seara.

Baietii au plecat sa gaseasca un loc in padure de campare. Tatal cumnatei foarte entuziasmat de vizita noastra s-a oferit sa  le arate locurile unde pot campa. Au plecat  totii adica baietii, eu cu Yety(cainele nostru) am ramas acasa ca sa ne ia sotul meu cand vine sa se intalneasca cu un cuplu intarziat si sa il aduca pe tatal cumnatei inapoi.

Mda…..

Sotul meu s-a intors, m-a strigat dar eu eram ocupata cu bebelusa sa o legan, mamica o spala pe fetita mai mare…agitatie mare pe Mute.

Am auzit-o pe nepoatamea ca i-a raspuns sotului meu ca legan bebelusa:) sweet nu? el s-a cam enervat ca ii zisesem mai devreme ca pregatesc senvisurile sa le luam la noi…. s-a dus sa le ia singur si a plecat ca il sunau ceilalati care ajunsesera si ei sa se intalneasca..

A luat-o pe yety…tatal cumnatei a zis ca e si de el iesirea asta cu baietii si a ramas in padure si asa am ramas eu cu mamica si fetitele la cumnata-mea  ( nu e nici o problema, discutasem si posibilitatea sa raman si eu la cumnatamea si sa vina dimineata devreme dupa noi).

O noapte caniculara, mamicile s-au culcat, nepoatamea ma astepta sa ma duc si eu sa ma culc…eu nu mai puteam curegeau apele de pe mine numai la gandul ca o sa fiu singura toata noaptea…nu asa ma gandisem ca va fi.  Credeam ca o sa stam macar pe prispa pana noaptea tarziu….nope…. Am stat eu singura …ceva vreme pentru ca nu puteam  sa dorm. Vecinul de vizavi a murit uf, e priveghi…maine il ingroapa…nasol. Am intrat in casa.Am mai iesit de 2 ori o data cu cumnatamea si o data cu cealalta mamaica cate jumatate de ora… da a fost un pic mai bine.

S-a facut dimineata.

Nu era nimic daca dimineata conform planului  venea unul dinte baieti sa ne ia si pe noi sa mergem si noi in padure, pe munte undeva unde am planuit, nu?  Am mai fost noi la cort si eram in picioare inainte de rasaritul soarelui…asa ca m-am trezit eu pe la 6 si credeam ca sunt in intarziere….:)

Mi-am facut o cafea, m-am mai plimbat prin curte, am mai ascultat pe dupa gard chestii d-astea de …vara la tara…s-a facut 9..nimic, 10 ..nimic, 11.nada.la 12 s-au gandit si ei sa apara foarte vezeli….

Eu am innebunit!!! A trebuit sa il astepte sa se trezeasca  pe intarziatul de aseara ca sa poata sa plece… Pai bine mahi cum am vb noi doi ? nu puteai sa vii dupa noi si sa mergem acolo? De la 6 astept  ….aveam capul numai draci!:(  Pai era masina lui in spate si nu puteam sa ies si nu puteam sa-i trezesc….in fine…. ei si-au vazut de treaba lor.

Trebuia sa imi vad si eu de a mea…dar eu cu planul in cap …nu mai vedem nimic decat ca am ramas prada aici.

Le-a pus mama cumnatei masa…. foarte bucurosi erau ei dar se vedea ca se simtea tensiunea…  S-a facut ora 14. Unde sa mai mergem noi acum??? pe munte. Era canicula. Abia puteai respira la umbra.

Am plecat spre munte…Am ajuns la Greci si am mers pana la cariera…. cand am vazut ca nu e rost de mers cu fetele pe caldura aia pana la cel mai aproape copac, ne-am suit in masina sa cautam o padure….

Padure care era pe cealalta parte a versantului:)

In fine am gasit noi o padure, ne-am instalat…toata lumea obosita..cine sa faca gratarul…fetele…baietii erau prea obositi dupa noaptea trecuta. Iar o mie de draci….

A venit si ploaia de-odata. Strange tot, pune tot la loc, alarma falsa ne-a ocolit pe noi.

La plecare ce sa vezi …. pana😦 o nu …. cu 2mii de draci in cap asta imi mai lipsea…

Nu-i nimic. Avea unul dintre prieteni un compresor, am umflat roata la loc si am plecat dezamagita.

La intoarcere am mers pana in Macin si am facut dreapta in centru si iar dreapta la vreo 100-200 m. Un mini Transfagarasan. Frumos….

Am ajuns acasa si am zis ca gata cu iesirile astea…. in care eu organizez si eu raman acasa.

De acum incolo numai iesiri in 2, eu sa fac ce mi-am propus (nu sa raman acasa) si gata cu altruismul. Fiecare pentru el:)) suna drastic…dar  la o luna dupa aventura asta tot draci imi provoaca cand ma gandesc…:)) so…

 

 

 

 

  1. 27 August 2012 at 23:10

    Pe noi chiar ne-a prins furtuna la Cerna (si am dormit in masina, nu in cort), insa a doua zi ne-am delectat la dl. Marian Berca cu o partida de calarie.

  2. 29 August 2012 at 16:01

    este bine totusi cand totul se termina cu bine…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

