Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, 5.Camping, Dobrogea > Locuri de campare in Constanta

Locuri de campare in Constanta

Sunt cateva camping-uri  langa mare  in Mamaia nord-Constanta , Navodari.  Imi plac la nebunie oamenii care vin cu cortul la mare : plaja, baie, un gratar, o plimbare…ai totul la dispozitie fara a plati o gramada de bani la hotelurile de pe litoral.

Am vazut ca sunt corturi la capatul Mamaiei(iesire din Mamaia, bariere spre Navodari), langa primul camping – este o parcare intr-adevar dar am vazut pe un petic de iarba amplasate cateva corturi.

Apoi pe plaja langa al doilea camping(cred)- mergand pe plaja poti sa vezi corturile de langa camping- pe plaja. Acum s-au mai facut niste strazi si ajungi pe plaja cu  masina de pe strada de Navodari.

Zilele astea facand o tura de lacul Tabacariei am vazut corturi puse intre pavilionul expozitional si statia de epurare. Este chiar peste strada de plaja- vizavi de Hotel Parc.

De la inceputul verii in aceeasi zona vin niste oameni cu rulotele si le parcheaza in spate la fostul Bingo. Mai exact langa Hotel Malibu de la intrarea in Mamaia, urmatoarea cladire.

To be continued…

  1. 27 August 2012 at 23:05

    Incercati si plajele Vadu si Corbu: eu am fost in a 2-a jumatate a lunii august 2012 impreuna cu sotia.
    La Vadu erau cam multe insecte (culminand cu tăuni pe la pranz, motiv pentru care am ridicat “ancora”), insa plaja este aproape pustie: pe cei 2-3km. de plaja erau, poate, 15-25 corturi si 80-100 de oameni.
    La Corbu este mai aglomerat, insa exista tomberoane si toalete ecologice (plus Cherhanaua “Casa Veche”, unde am mancat un borş de peşte de nota 10).

  2. 29 August 2012 at 16:07

    Chiar azidimineata am vazut un cort chiar pe plaja la 3 papuci in golfuletul din capatul noului cartier de vile si inca vreo 3 corturi chiar pe plaja mare de la 3 papuci.

    Zilele trecute am fost prin statiuni si am trecut si prin Techirghiol…o baie mica de namol:) am observat mai multe corturi pe malul lacului.

    so… plaja placuta…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

