Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, Constanta, Valea Prahovei > PRO RegioTrans Brasov- Bucuresti CONTRA CFR Bucuresti -Constanta

PRO RegioTrans Brasov- Bucuresti CONTRA CFR Bucuresti -Constanta

La inceput de an am mai dat o fuga cu trenul la munte.  Spre Brasov desigur ca se ajunge cel mai drept din Constanta.

La dus am fost asa de inspirati sa luam autocatul pana la Bucuresti dupa care trenul CFR pana la Busteni. Nu am intampinat nici un fel de problema pe parcurs. Un pic de intarziere dar o trecem cu vederea ca nu a fost mare. Pretul cam piperat ..in fine.

La intors Doamne ! cat am mai patimit:) radem glumim dar am facut o greseala imensa.

Am luat trenul RegioTrans din Predeal pana in Bucuresti . In Predeal nu a fost anuntat trenul si nici in Sinaia. Lumea intreaba pe controlor daca asta e trenunul:) Totul a fost ok, am ajuns la timp la Bucuresti. Am lasat bagajele chiar la casa de bilete Regiotrans  pentru ca am avut niste treaba prin capitala:) si la drum.

La intoarcere trebuia sa urmam acelasi traseu adica era momentul pentru autocar Bucuresti -Constanta. Pentru ca inghetasem si deja eram obositi am preferat sa stam sa muncam un junk food si sa urcam in tren. Mare greseala.

Trenula a facut 5 ore jumatate. A oprit in toate statiile posibile si imposibile, existente si neexistente, chiar si in mijlocul campului daca  va vine sa credeti.

De la Cernavoda parca nici nu vroia sa mai inainteze. Nu vroia sa ajunga pur si simplu.

Mi-am creeat inca o data certitudinea ca astia chiar vor sa desfiinteze ruta Constanta Bucuresti, probabil in favoarea autocarelor particulare.

Pentru cine mai merge cu trenul Constanta- Bucuresti, Bucuresti – Constanta sa stiti ca nu e vorba de nici un fel de furturi de pe linii, de vremea proasta sau de greve. Nu ! Tot ce e la televizor sunt minciuni!

Pur si simplu nu vrea sa mearga. Nu vrea sa mai urce nimeni in tren.

Sa nu mai spun de pretul biletului aproape 60 de lei. Pentru ce? pentru 5 ore jumatate de mers? si opriri in camp mai rau decat personalul?

of!

CFR a reusit sa-mi strice concediu chiar pe ultima 100 de metrii…..

 

Update 16 feb 2013: verificati pagina regiotras pentru tarife. Nu am avut timp sa ma uit prea bine dar am vazut niste tarife cam prea mari acum 2 zile.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

