Home > 1.WorldSelfTraveler BLOG, Valea Prahovei > Cu trenul pe Valea Prahovei

Cu trenul pe Valea Prahovei

Intr-o zi am zis sa tragem o fuga la Brasov…cu trenul.

Biletul CFR a fost cam scump, imi amintesc acum vreo 2 ani ca mergeam cu 45 de lei  Constanta – Brasov. M-am gandit eu putin am zis ..s- o fi scumpit un pic cu 25 de lei .

La intoarcere am luat un tren particular la ora 16  spre Bucuresti. La casa de bilete nu ne-a dat detalii  a zis ca e particular si biletele se achizitioneaza din tren. Da am spus spre Bucuresti pentru ca pe  panoul de informatii scria Brasov- Constanta insa  doar pe timpul verii circula spre Constanta. Am luat biletul din tren 17 de lei de persoana de la Busteni.

Aflati in Gara de Nord ne-am dus sa vedem casa de bilete  Regio Trans.

De mentionat este faptul ca biletele se procura din tren iar  la casele de bilete sunt preturi ceva mai mici decat in tren. Preturile sunt de personal dar conditiile sunt de rapid (denumiri vechi). Merge destul de bine in comparatie cu CFR. A intarziat 15-20 de minute pentru ca a asteptat un personal sa treaca intr-o statie. Personal cu care ne-am intalnit mai tarziu.

Toata distractia asta m-a facut sa ma gandesc ca toata reclama asta cu refacerea liniilor este o minciuna. Trenul asta a mers mai repede, la fel de zdruncinat ca pe vremuri si a avut intarziere mai mica decat CFR. Poate CFR nu mai merge zdruncinat pentru ca merge foarte incet:).

Si mi-am adus aminte acum vreo 2 ani am venit tot cu un tren particular arata cam ca in vremurile lui Caragiale, vechi dar aranjat si curat si de o atmosfera intr-adevar linistitoare. Tot acelasi tren particular era din cauza asta am fost putin mirata cand am vazut la CFR ca s-a scumpit asa mult biletul.

Un calator ne-a povestit ca mai sunt astfel de trenuri particulare dar nu se stie nimic de ele.

Daca aveti informatii si doriti sa le impartasiti sunteti bineveniti.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment